Wednesday, April 11, 2007

Amerikai termékek

Melaszos kukoricakenyeret rágcsálok (a billentyűzetem látja kárát), és nézem a netet, hogy mit tudnék főzni az én csibémnek, aki mostanában elég vacakul eszik. Közben találtam egy bio gabonapelyheket gyártó amerikai céget. Látszik, hogy elsősorban a gyerekekre irányítják a marketinget: a pelyhek dobozán is állatok vannak. A sokféle termék közül az Amazon Frosted Flakes, a Gorilla Munch és a Koala Crisp az, ami szója-, glutén- és mogyorómentes, bár nyomokban tartalmazhat szóját és mogyorót. A koalás a legjobb szerintem, mert barna rizsből készült. Kakaós, de mi már bírjuk a kakaót, az az egyetlen dolog, amit sikerült bevezetni az utóbbi időben.
Itt a gyártó weboldala, hátha valakinek vannak amerikai kapcsolatai és tud szerezni magának. Igaz, még a weben is négy dollárba kerül egy csomag. De hát ott drágák a biodolgok.
http://www.envirokidz.com/food
Én viszont Redbridge sört importálnék magamnak, ami állítólag az első, normál élelmiszerboltokban is megtalálható gluténmentes sör Amerikában. Szorgóból csinálják. Nyamm.

No comments: